Direktlänk till inlägg 11 januari 2009

Sokker i Silja garn

Av garnnøstet - 11 januari 2009 21:11


Dette mønsteret tror jeg heter Sandal sox, og det er amerikansk.

Jeg har strikket slike sokker for noen år siden også, i sommerfarger. De er enkle å strikke, og fargerike:)


Garnet er Silja fra Gjestal, og jeg strikket på pinner nr 3, tror jeg.

Årets andre par sokker.


Ellers så er jeg litt spent på om det kommer noen innom her som også pleier å være på den andre bloggen min. Skal ikke nevne denne her til noen...så får vi se!!

 
 
charlotte

charlotte

12 januari 2009 18:11

Hej, vad kul med en sådan här blogg. Har du kvar den gamla? Jag länkar till den så ska du se att fler hittar hit. Får göra det imorgon nu står stora M och hoppar för han vill ha datorn.

http://:charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

garnnøstet

12 januari 2009 20:21

Charlotte: Velkommen hit:)
Jeg skal ha begge bloggene - men denne her skal bare brukes til å ha oversikt over de sokkene jeg strikker i løpet av dette året...

 
Ingen bild

charlotte

13 januari 2009 07:06

Nu var jag för snabb, ändrar länkens namn hos mig under dagen! Ser ju att du bytt.

 
Ingen bild

garnnøstet

13 januari 2009 21:47

Lotta: Jeg husket ikke helt hvordan ting ble seende ut da jeg startet her, og derfor ble det endret underveis...
Ikke lett å huske alt.

 
Heklejenta

Heklejenta

14 januari 2009 12:56

Kjempefine sokker du strikker. Jeg er imponert over alle parene du rekker å strikke i løpet av et år :)
Nå har jeg fått laget link til denne siden også på bloggen min. Håper det er greit.

http://blogg.hobbyboden.com/Heklejenta

 
Ingen bild

garnnøstet

14 januari 2009 15:42

Heklejenta: Det går helt greit med lenke fra din blogg:)
Lett å strikke mange sokker for den som ikke strikker noe annet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av garnnøstet - 24 maj 2009 16:56

  DIsse sokkene er strikket i rettstrikk, med unntak av 12 omganger som er strikket 2 rett og 2 vrang helt øverst på skaftet. Garnet er MAGI fra Rauma Ullvarefabrikk, og jeg har strikket på pinner nr 2. Det skal jeg ikke gjøre noe mer, for det ble FO...

Av garnnøstet - 21 maj 2009 23:07

  Disse sokkene er strikket i Fabel på pinner nr 2,5.    Fabel er et sokkegarn fra DROPS.  Det er en blanding av 75% ull superwash og 25% polyamid. Mønsteret er Jaywalker. ...

Av garnnøstet - 18 maj 2009 11:37

  I helgen har jeg strikket to nye bamser. Strikkepinnene gikk fort under Melodifestivalen.... Disse to bamsene er strikket etter samme mønster; men den største er strikket med dobbelt Østlandsgarn fra Gjestal, pinner nr 6, og den minste er strikket ...

Av garnnøstet - 15 maj 2009 09:37

  Denne bamsen, etter mønster i en engelsk/amerikansk strikkebok, ble jeg ferdig med i går kveld. Jeg hadde helt annet garn enn det mønsteret foreslo, så min bamse ble mye større enn hva den skulle være. Jeg strikket med dobbelt Østlandsgarn fra Gjes...

Av garnnøstet - 10 maj 2009 10:20

  For et par dager kom en bok jeg har ventet på; en engelsk bok med mønster på bamser - og antrekk til dem.   I går kveld strikket jeg denne, den nest minste, og den ble 25-30 cm. Helt ok å strikke, men ble ikke helt fornøyd med snuten....den får bar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards