Alla inlägg under februari 2009

Av garnnøstet - 26 februari 2009 14:10

Dette paret er strikket i Vikingarn og så tovet i vaskemaskin. Mønsteret er kjøpt på nettet. De har forresten mange spennende mønster:)

 

Hane Pane og Høne Pøne er strikket på pinne nr 6 og har akkurat like mange masker og omganger, men allikevel ble det flerfargede garnet tovet dårligere enn det ensfargede.

Gikk raskt å strikke, men monteringen tok sin tid.

Av garnnøstet - 26 februari 2009 14:09


Disse sokkene er strikket i Raggegarn fra Gjestal. Har brukt pinner nr 3. Strikker slike sokker innimellom annet arbeid.

Av garnnøstet - 20 februari 2009 11:16


Jeg strikker fortsatt, men jeg holder på med 4 forskjellige prosjekter, så derfor tar det tid før det kommer nytt inn her.


Disse sokkene har jeg ikke mønster til, men de er strikket i Lanett fra Sandnes garn på pinner nr 2,5.

Sokkene er et bestillingsprosjekt.

Av garnnøstet - 9 februari 2009 19:43

 


Her er Ludvig. Han er ikke strikket helt etter mønsteret hva garn og farger angår, men han duger.

Da jeg holdt på med ham, oppdaget jeg at det finnes mer enn ett mønster og fargekombinasjon til ham.

Slik ble i alle fall min:)


 


Her er både Solan og Ludvig, og de er fødselsdagsgave til min datter som blir 28 år den 11.februar

Av garnnøstet - 5 februari 2009 16:58


Det var meningen at jeg kun skulle sette inn bilder av mine ferdige prosjekter her i denne bloggen, men jeg tror jeg kanskje vil ha behov for å sette inn et og annet viktig innlegg ellers også.


I dag setter jeg inn min første lenke, og den er til L-design. Jeg har bestilt meg to julemønster; Tre Vise Menn og Fjompenisse.


De skal strikkes og toves i vaskemaskin. Jeg gleder meg allerede til mønstrene kommer. Det er noe eget ved å lese et mønster for første gang:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards